Cliëntenraad

Het perspectief van de cliënten

De Cliëntenraad van TCP Nederland is een essentiële schakel binnen onze organisatie, waarbij de stem en belangen van onze patiënten centraal staan. Met een passie voor het verbeteren van de kwaliteit van zorg, vertegenwoordigen onze raadsleden de diverse behoeften en perspectieven van onze patiënten.

Wij luisteren naar de stem van onze cliënten

De Cliëntenraad van TCP Nederland geeft onze organisatie waardevolle inzichten vanuit het perspectief van de patiënt. Door actief te luisteren naar de ervaringen en feedback van onze patiënten, streven we ernaar om onze diensten continu te verbeteren en te optimaliseren.

Contact met de cliëntenraad

We zijn bereikbaar op het telefoonnummer 085 130 8116 hierna verbinden we u door met de verantwoordelijke. U mag ook mailen naar het e-mailadres clientenraad@tcpnederland.nl

Wettelijke zeggenschap van de cliënten

Wij waarderen de input van onze cliëntenraad enorm en waarbogen de vertrouwlijkheid en de rechten van onze cliënten. Daarbij hoort ook de Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstellingen.

 

Het reglement van onze cliëntenraad

Hier vindt je de huisregels van TCP Nederland die betrekking hebben op de cliëntenraad. Je kunt op de tekst klikken om deze te openen.

De verantwoordelijken van de cliëntenraad

Onze actieve cliëntenraad is altijd op zoek naar feedback en terugkoppeling. Mocht je wat kwijt willen en/of een ontwikkeling wensen, kunt u een mail sturen naar clientenraad@tcpnederland.nl . Ook als je jouw vragen beantwoord wilt hebben vanuit het perspectief van onze cliënten kun je hen benaderen.

Of kunnen we u helpen bij?

Over TCP Nederland

Klachten

Wachttijd

Behandelingen

Vergoedingen/Tarieven

Werken bij TCP